2010. szeptember 21., kedd

Kozsonak fontosabb a karrier

2010. szeptember 21., kedd


Kozsonak fontosabb a karrier, mint a szerelem. Az Édesnégyesben kialakult vonzódás, úgy látszik nem volt elég mély, hisz Kozso szerint külön-külön "tutibb" lesz mindkettőjüknek.

Kozsót kirúgta a csaja

Kozsó ismét facér. Az énekes szinte csak telefonon tartotta a kapcsolatot barátnőjével, Veronikával, aki megunta a sztárral járó életvitelt, és inkább kitette a szűrét a szomorú szamurájnak.

Kozsó két héttel ezelőtt még büszkén újságolta, hogy a TV2 Édesnégyesben megismert Nyéki Veronikától négy közös gyermeket szeretne. Úgy tűnik, ez a gondolat már csak egy füstbe ment terv marad.


Kozsó az Édesnégyesben választotta ki Veronikát, de alig találkoztak
Fotó: TV2


– Szakítottam Kozsóval, hisz élőben alig találkoztunk, nem sok ideje volt rám. Állandóan úton van, sokat koncertezik vagy stúdióban dolgozik, telefonon keresztül élt velem párkapcsolatot. Szeretetéhes nő vagyok, akinek arra van szüksége, hogy mindig a közelében legyen a párjának. Meguntam ezt a helyzetet, nem tudtam tovább tolerálni, ezért tettem pontot a dolog végére. Jellemző módon ezt is csak telefonon sikerült – magyarázta Veronika, aki úgy tűnik, már újra megtalálta a boldogságot. – Másfél hete egy másik férfival vagyok együtt. Köztünk az első találkozásunkkor vibrált a levegő. Ahogy megláttam, tudtam, ez a pasi kell nekem, és azóta együtt is vagyunk – mondta Veronika.

Kozsó hibásnak érzi magát a történtek miatt.
– Ismét választás elé kellett állnom, és megint a karrier volt fontosabb a magánélet helyett. Roni többre vágyott, mint amit én nyújtani tudok. Nekem most nagyon fut a szekér, sok meghívásnak kell eleget tennem, ezek a dolgok fontosabbak az életemben. Így sokkal tutibb lesz mindkettőnknek – mondta Kozsó.

Forrás: borsonline.hu

0 megjegyzés: